بزم کده

نکاتی در مورد فضای سالن اجتماعات

فهرست مطالب این مقاله

در دنیای امروزی باتوجه به رشد چشمگیر انواع مراسمات،کلاسهای حضوری (workshop)،سمینارها،همایش ها و … در کشور،نیاز اصلی برگزارکنندگان این رویدادها انتخاب مکانی مناسب و فضایی درخور با توجه به تعداد شرکت کنندگان و یا میهمانان میباشد که در این مقاله به این مطلب مهم میپردازیم.

فضای برگزاری و رویداد به چه پارامترهایی بستگی دارد؟

بطور مثال،اگر شما قصد برگزاری مراسم خاصی را در تهران دارید باید فضایی را درنظر بگیرید که تعداد میهمانان یا شرکت کنندگان بدون هیچ دردسری در آن جای بگیرند.سالن اجتماعات یکی از گزینه های مناسب برای برگزاری رویدادها میباشد.مثلا؛اگر شما برای اجاره سالن اجتماعات در تهران اقدام کرده اید و گزینه مناسبی را پسندیده اید باید موارد مهمی آن را درنظر بگیرید.

(ظرفیت گنجایش سالن،ایمنی و امنیت بالا،دکوراسیون داخلی،نحوه چیدمان صندلی و مبلمان،دریافت یاعدم دریافت نور طبیعی،تهویه مناسب هوا،سیستم های گرمایشی و سرمایشی،نورپردازی،سیستم صوتی،آکوستیک بودن سالن،مجهز بودن به امکانت مورد نیاز و…)از پارامترهای مهم انتخاب مکان برگزاری مراسم و یا جلسات میباشد.

متراژ فضای مورد نظر بر اساس تعداد نفرات چگونه بررسی میشود؟

شما باید این را درنظر بگیرید که اگر تعداد میهمانان و شرکت کنندگان حاضر در سالن بیش از حد مجاز یا نزدیک به حد مجاز آن باشد مشکلاتی در(تهویه هوا،سیستم گرمایشی و سرمایشی،عدم کیفیت پخش صدا و …)ایجاد میشود که برگزاری رویداد شما را به چالش خواهد کشید.

گروه بزم کده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *